En riktig Ericadag

Idag har jag varit med mig själv på en shoppingrunda i Haparanda!
Började med en frukost på Ikea
 
Kom hem på eftermiddan med en mängd olika saker!
Bla en påse med dagens middag.
Varit sugen länge på palt,men att skala och finriva ett gäng potatisar kände jag att det hade jag ingen ork kvar till.
Så jag köpte en mix pitepalt.
Man blandar innehållet i denna påse med vatten,låter svälla i 10 min sen rullar man paltar som man lägger ner i kokande lättsaltat vatten
Sen får dom koka i 45min
 
När jag var barn fanns denna mix redan då att köpa i Norge under namnet Raspeballe!!
 
Palt,stekt bacon,smör lingonsylt och kall mjölk!! Yummi!
 
Myst till det denna regniga afton med en film.
Sökt fram några tjejfilmer att se själv i höstmörkret!!
The Last Song var fört ut,
 
nu startar Dear John.
Sigge håller mig sällskap!
Ibland kan jag själv vara ett ganska trevligt sällskap!!
 
Kram//Erica
 

Kommentarer:

1 Irene:

skriven

Det ser ut som om det var en bra dag. Men du måste ta en sån dag idag också för den här dagen är DIN DAG. Det betyder att du ska ta dagen till din.

Kommentera här: