Rudolf...All in på min favvo ren

Skulle egentligen ge er lite recept på inlagda strömmingsflundror och en lax/räktårta men bilderna ville inte in.
Får göra det imorgon,även recept på middan och min favvo efterrätt.
Men fick in bilderna iaf på min favoritren,Rudolf!
Har ju bakat dessa av kokostoppar och horn av choklad
 
 
Dessa cakepops av bountysmet och doppade i choklad
 
 
Rudolf gjord i SP
 
 
Gjort Rein-Beer! Söta va?? :-)
 
Hade tänkt göra dessa
 
men hann aldrig få formen som jag beställt,som ser ut så här!
 
 
Denna skulle också vara kul att göra,får väl bli nästa jul kanske!
 
 
 
Kul va,en one-pice i Rudolfstil!!
Som jag sa...All-in
 
Har även gjort *varm-choklad-på-pinne*.
 
 
Choklad,marchmallows,engångs snapsglas,pinnar till cakepops och cellofanpåsar, röda band
 
Smält chokladen över vattenbad
(av en chokladkaka blev det 3 klubbor)
Häll lite choklad i glaset
Tryck ner marchmallowsen och fyll på med choklad
Tryck ner pinnen
Ställ kallt,låt stelna
Håll glaset en stund i handen och dra upp chokladen
Stoppa den i cellofanpåsen
Knyt en rosett
 
Värm mjölk och stoppa ner denna chokladklubba,så har du en lyxig varm choklad när klubban smält,toppa med vispad grädde
Fina gå-bort-presenter nu i jultider!!
 
 
Kram//Erica
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: