Torsdag

Varit på besök hos min doktor idag igen!
Nya piller att testa. Ja va gör man inte om man kan få må bättre!
Så middan köptes idag på Vikingen. Gott var det!!
Idag blir det inga recept som jag delar med mig av,men lite bilder på mat/fika jag gjort.
Först ut blir det några cupcakesfigurer.
 
Harrumpan,vanlig cupcakes med frosting.Vitchoklad till tassarna och färgad m karamellfärg till trampdynorna.
Godis till rumpestumpen!
 
Ugglor gjorda av cupcakes med grädde och Oreoskakor och nonstop.
 
Grisar med hallongrädde och godis.
 
Kakmonstret med blåfärgad kokos & regnbågscupcake
 
Här är ägg som jag hade på påskbuffen. Oliver till ögon och en morotsbit till näbb.
 
 
 
En smördegsmorot med en laxröra till fyllning och sallad som blast!
 
Skinksallad med fetaost och hallonbalsamico och en mangoigelkott!
 
Kvällens smörgås gjordes av ett rågbröd som skars i små bitar,smörades,fick en ostrulle på sig och en 'blomma' gjord av gurka och coctailtomat!
 
 
Såg denna i min kökslåda,det är en fin sak att ha! Kryddgömma.
 
Kram//Erica
 

Kommentera här: