Härligt gul Måndags MangoSmoothie

 
MANGOSMOOTHIE

1 port
1 dl fryst mango
saften från 1 clementin
1 1/2 - 2 dl vaniljyoghurt
1 tsk råsocker el flytande honung
1/2 dl mjölk
 
pressa ner saften från clementinen ner i en skål
tillsätt mango, yoghurt, socker och mjölken
kör hårt med stavmixern till en slät smoothie
 
(papperssugrör från www.klaraform.se)
(flaska med snäppkork från Ica maxi)
 
 
FRUKOST
keso och kiwi
stekt ägg och fröknäcke
mangosmoothie
kaffe
 
 
(vaxat smörpapper London från www.klaraform.se)
 
Kram//Erica
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly:

skriven

Smoothien verkar supergod, den vill jag absolut smaka på!

Svar: Jessica,den var jättegoood!Kommer att göra den fler gånger!!!
Kom hit så ska jag bjuda dig på en smoothie!
Imorgon ska jag testa någon annan sort!! Tror de blir kiwi!!
Kram//Erica
Erica Hermansson

2 Erika Skogly:

skriven

Jag har också druckit smoothie idag. Men det var blåbär i min. Fröknäcket ser superkrispigt ut!

Svar: Erika,den var jättegod. Ska testa med kiwi imorgon!Fröknäcket är väldigt sprött,smakar nästan som popcorn. Recept och en beskrivning hur jag gjort finns på bloggen i ett tidigare inlägg!
Kram//Erica
Erica Hermansson

Kommentera här: